pondelok 16. marca 2009

Výhody pestovania konopy siatej a s čím vám môžeme pomôcť my

- Pri dvojitom pestovaní na semeno a slamu poskytuje konopa siata pestovateľovi nadpriemerný finančný výnos na hektár,
- Konopa ma flexibilný termín sejby, ktorý záleží od účelu pestovania: od polovice apríla až po začiatok júna,
- Konopa je nenáročná na pestovanie, bez potreby použitia herbicídov a pesticídov (v súčasnosti nie sú schválené žiadne prípravky na postrek konopy),
- Rýchly a mohutný rast zamedzí šíreniu plevelu – po opakovanom pestovaní dokáže konopa dlhodobejšie vyčistiť plochy od plevelu bez postrekov herbicídmi a bez mechanickej intervencie,
- Hlboká koreňová sústava konopy siatej ozdraví štruktúru pôdy bez potreby hlbokej orby,
- Pri menších plochách môže pestovateľ využiť existujúcu zberovú techniku s minimálnymi úpravami,
- Pestovateľom poskytujeme pevnú cenu za plodinu pred sejbou, čím získavajú istotu,
- Aj keď je zber konopy -- najmä osiva --, náročný, poskytujeme pestovateľom plnú podporu pri tejto dôležitej operácii. Disponujeme potrebným know-how na úspešné vypestovanie a pozbieranie kvalitného osiva,
- Mohutný vysoký porast poskytuje unikátne prostredie a bezpečné útočisko pre divú zver.

15 komentárov:

  1. prosim vas mohli by ste mi povedat aka je cana semiacok, zhruba kolko ich treba na hektar a kde sa daju zohnat tie co su certificovane pre EU?
    moj email: rsirek@gmail.com
    vopred dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dobry.. ja by som sa tiez chcela opytat kde by som kupila certifikovane semiacka a kolko by ich bolo potrebne na hektar... dakujem moj mail je katusa88@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. dobry den. ako s vami mozem nadviazat kontakt? Chystam sa pestovat konope, ale zisla by sa mi Vasa odborna pomoc. Moj mail: kotta23@azet.sk

    Vopred dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tiez by som rad ziskal kontakt pre dalsiu spolupracu, hlavne teda know-how. dzajroo@zmail.sk dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  5. dobry den. chcel by som ziskat na Vas kontak. martinkoivc.m@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zdravím Vás potreboval by som poradiť.. na jar chcem siať......a bla bla bla lepšie os kontak, alebo teda telefonický lebo vídim že tu sa to nejak nehíbe...vladimir.kobliska@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. dobry deň, tiez by som chcel poradit, lebo by som chcel na jar nasadiť. david16752@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. zdravím Vás na jar chem využit okolo 10ha na sejbu konopí potrebujem ho na izoláciu ale niečo možem pustit aj Vám. jaroslavruzbasan@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Dobry den!chcel by som sa dozvediet co najviac ohladom pestovania technickeho konope.mozte mi prosim napisat na moj email: martinfrano85@gmail.com vopred dakujem!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. dobry den,moja otazka znie,kde a od koho kupim dobru ornu podu,a priblizne za aku cenu sa to pohybuje,chcel by som zasiat aspon 20ha.zatial dakujem.pleco858@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Dobrý deň,
    chceli by sme začať pestovať technické konope a zaujímalo by nás aká je cena za semeno a koľko ho je potrebné vysiať na hektár pôdy a aká je výkupná cena za tonu technického konope. Aj Vás poprosím o podrobnejšie info ohľadom pestovania a zberu a čo všetko je potrebná zabezpečiť pred začatím pestovania tejto plodiny.

    Za skorú odpoveď vopred ďakujem
    Kontakt: a.mogisova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Dobrý deň, chcel by som začať s pestovaním konopy siatej na semiačka a konopný olej , ale neviem aká odroda je najlepšia. Potreboval by som poradiť lebo som začiatočník. Som normálny človek,neviem ako to vybaviť aby to bolo úplne legálne, neviem kde a ako môžem vybaviť povolenie a kde sa dajú objednať povolené semienka. S pestovaním by som chcel začať na rok.Prosím o podrobnejšie údaje.
    Veľmi pekne ďakujem
    Kontakt: jakubsv1@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Dobrý deň! Mal by som záujem o pestovanie technického konope. Potreboval by som sa s vami poradiť ohľadom papierov, ktoré musím vybaviť cez nákup semien až po zber a samotný predaj. Budem Vám povďačný ak sa mi čím skôr ozvete na môj email marek.matej14@gmai.com ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Dobry den....tiez by som mal zaujem siat KONOPE SIATE NA PLOCHE 1 hektar v lokalite Pezinok.
    Potreboval by som sa poradit(0944/293-282)
    Dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  15. gavaldadaniel@gmail.com
    (0944/293-282)

    OdpovedaťOdstrániť